Friday, October 25, 2013

WIND και Κατάσχεση Πρώτης Κατοικίας - #WIND_pleisthriasmos - ενημέρωση: 25-10-2013, 14:00


η πρώτη ανάρτηση: 25-10-2013, 7:00

Η αποκάλυψη ξεκινάει στις 23 Οκτωβρίου 2013, με το ακόλουθο video του καναλιού του Πύργου "Ολυμπιακή Ραδιοφωνία Τηλεόραση":



Σε αυτό εμφανίζεται ένας άνθρωπος, ο Κώστας Παπαδάτης, πατέρας δύο παιδιών, που το δημόσιο του χρωστάει 12.000€, ενώ αυτός χρωστάει 200€ στη WIND (800€ με τις προσαυξήσεις και τους τόκους), και το σπίτι του (πρώτη κατοικία) βγήκε σε πλειστηριασμό μετά από νομική προσφυγή της WIND:
 


Μερικές δεκάδες αλληλέγγυοι προσπαθούν να αποτρέψουν τον πλειστηριασμό αποκλείοντας την είσοδο, πράγμα που επετεύχθη, αφού, άλλωστε, κανένας δεν παρουσιάστηκε ως πλειοδότης.

Η ιστοσελίδα "Το Κουτί της Πανδώρας", επίσης, δημοσιοποιεί την ιστορία. (Δεν γνωρίζω αν προηγήθηκε αυτή η δημοσιοποίηση ή το video).

Ο "@VaskoDeGamata" ξεκινάει αμέσως στο twitter (23 Οκτωβρίου 2013) τις ερωτήσεις προς τη "@windhellas", και ακολουθούν και άλλοι τουιτεράδες:
 


Ο "Φιρ ας" και ο "Liakos Vamos Aris" στο facebook παίρνουν τη σκυτάλη και ποστάρουν στον τοίχο της "WindHellas":



Η WIND απαντάει μέσω twitter και facebook, την ίδια μέρα (23 Οκτωβρίου 2013), πως ουδέποτε έχει εισπράξει οφειλές με πλειστηριασμό, και ούτε προτίθεται να το πράξει:

 


Μετά από επιμονή και στο facebook και στο twitter, γύρω στις 12 το πρωί της 24ης Οκτωβρίου 2013 η WIND απαντάει μέσω της WindHellas στο facebook, και της @windhellas στο twitter, υπαναχωρώντας, και αποδεχόμενη πως υπάρχει όντως Έκθεση Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας εξ ονόματός της, επιρρίπτοντας όμως την ευθύνη σε έναν λάθος χειρισμό "εκ παραδρομής", του δικηγορικού γραφείου που εκπροσωπεί τη WIND:





Αυτήν την τυποποιημένη απάντηση την λάβαμε όλοι όσοι επιμείναμε για απαντήσεις. Σε εμένα απάντησαν στις 1:30 μετά τα μεσάνυχτα της 24ης Οκτωβρίου 2013. Η δική μου ανταπάντηση ήταν η εξής:



Στόχος μας δεν είναι, φυσικά το δικηγορικό γραφείο, αλλά η εταιρεία WIND, η οποία οφείλει να απαντήσει πληρέστερα και πειστικότερα. Μπορείτε να κάνετε copy/paste το παρακάτω κείμενο -ή να συντάξετε ένα ανάλογο δικό σας- και να το αποστείλετε στη WIND:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγαπητέ/τή εκπρόσωπε της Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ,

Μετά από αιτήματα συμπολιτών μου, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για απάντησή σας σχετικά με την "Έκθεση Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας" κατά του κυρίου Κωσταντίνου Παπαδάτη, πατέρα δύο παιδιών, εργαζόμενου σε Επισκευές Χωματουργικών Μηχανημάτων και Μηχανημάτων Οδοποιίας - Κινητήρων Diesel,

Και μετά από τις δύο απαντήσεις της WIND στο facebook και στο twitter, δηλαδή:

Στις 23 Οκτωβρίου: "Η @windhellas σας διαβεβαιώνει πως ουδέποτε έχει εισπράξει οφειλές συνδρομητών ως αποτέλεσμα πλειστηριασμού & ούτε προτίθεται να το πράξει",

Και στις 24 Οκτωβρίου: "Αναφορικά με το περιστατικό στον Πύργο, το περιφερειακό δικηγορικό γραφείο που είχε αναλάβει την υπόθεση είσπραξης βεβαιωμένης ληξιπρόθεσμης οφειλής προχώρησε εκ παραδρομής στη διαδικασία πλειστηριασμού. Μόλις ενημερωθήκαμε, ζητήσαμε να σταματήσει άμεσα κάθε ενέργεια αναγκαστικής πληρωμής",

Κρίνουμε τις εξηγήσεις σας ανεπαρκείς.
Το "εκ παραδρομής" είναι τουλάχιστον αστείο να το επικαλείται η εταιρεία σας, καθώς για να φτάσει μια νομική διαδικασία διεκδίκησης ληξιπρόθεσμης οφειλής στην σύνταξη "Έκθεσης Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας" πρέπει να προηγηθούν πολλές νομικές πράξεις, να συμπληρωθούν πολλά έγγραφα και να μπουν υπογραφές.

Ένα δικηγορικό γραφείο, για να προβεί σε τέτοιες διαδικασίες ζητάει τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη του. Αυτό που υποστηρίζετε είναι πως, το δικηγορικό γραφείο ενήργησε ενάντια στη βούληση του πελάτη του (Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ), και μάλιστα "κατά λάθος" ("εκ παραδρομής").

Αν ισχύει ο ισχυρισμός σας, νομίζω πως δικαιούμαι να ζητήσω να μου δώσετε τα στοιχεία του εν λόγω δικηγορικού γραφείου για να επικοινωνήσω μαζί τους και να έχω γραπτώς και τη δική τους άποψη.

Πέραν τούτου, δικαιούμαι και ζητώ μία επίσημη, πλήρη, τεκμηριωμένη και πειστική απάντηση σχετικά με το περιστατικό, εκ μέρους της Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ.

Ως πρώτη κίνηση καλής πίστης, και καλής θέλησης, ζητάω, φυσικά, αν δεν το έχετε πράξει ήδη, την πλήρη διαγραφή των χρεών προς την εταιρεία σας, του κυρίου Κωσταντίνου Παπαδάτη.

Ευχαριστώ.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Οι τρόποι επικοινωνίας με τη WIND είναι:

twitter: @windhellas

facebook: WindHellas

email: crm@wind.gr

fax: 210 5100001

(τα τηλέφωνα που βρήκα είναι όλα με χρέωση, οπότε δεν τα γράφω)

youtube: http://www.youtube.com/windnetwork

κεντρική διεύθυνση: Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ, Λεωφ. Κηφισίας 66, Μαρούσι 15125, Αττική

Ενώ στην ιστοσελίδα: http://www.wind.gr/, στο "ΕταιρικόΠροφίλ", καταλήγει:

Κοινωνική Προσφορά
Η WIND Ελλάς ξεχωρίζει για την κοινωνική προσφορά της, υλοποιώντας τη στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας "Στην Πράξη", με δράσεις που επικεντρώνονται στους άξονες Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα, Περιβάλλον και Κοινωνία.


Το hashtag: #WIND_pleisthriasmos θα μας βοηθήσει να συντονιζόμαστε, ενώ με dm στο @Diogenisoskilos στο twitter, ή με μήνυμα (όχι στον τοίχο), στο Diogenis OSkilos στο facebook, μπορείτε να στέλνετε τις ενδεχόμενες απαντήσεις που λάβατε από τη WIND, για να υπάρχουν συγκεντρωμένες και να δημοσιοποιούνται. Ζητάμε την βοήθεια blogger και χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, και να βοηθήσουν όπως μπορούν.

Η ανάρτηση αυτή θα ανανεώνεται αναλόγως των εξελίξεων.

==================================================


η πρώτη ενημέρωση: 25-10-2013, 14:00

Μετά από 4 ώρες, που αρκετές και αρκετοί ποστάραμε το κείμενο με τα αιτήματά μας στον τοίχο της WindHellas στο fecebook και στο twitter στο @windhellas με το hashtag #WIND_pleisthriasmos, η WIND απαντάει για τρίτη φορά, όπου πέρα από την αναφορά του ονόματος του Παπαδάτη για πρώτη φορά, κάνει άλλες δύο νέες υπαναχωρήσεις: 







Η πρώτη υπαναχώρηση είναι αυτή που το "εκ παραδρομής" λάθος του δικηγορικού γραφείου, γίνεται λάθος του "εξωτερικού συνεργάτη που έχει αναλάβει την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την εταιρεία". Συνεπώς η WIND παραδέχεται πως αποτελεί πρακτική της να αναθέτει σε "Εταιρείες Είσπραξης Ληξιπρόθεσμων Οφειλών" υποθέσεις οφειλών των πελατών της.

Η δεύτερη υπαναχώρηση, στην οποία θεωρώ πως συμβάλαμε και εμείς, είναι το κλείσιμο της απάντησης: "Λυπούμαστε ιδιαίτερα για το λάθος που έγινε στην περίπτωση του κ. Παπαδάτη. Σε επικοινωνία που είχαμε από χθες με τον ίδιο, του ζητήσαμε συγγνώμη και τον ενημερώσαμε ότι το υπόλοιπό του προς τη WIND θα διαγραφεί".

Εδώ γίνεται πρώτη φορά παραδοχή ευθύνης και της ίδιας της WIND, ενώ ικανοποιείται το τρίτο μας αίτημα: "Ως πρώτη κίνηση καλής πίστης, και καλής θέλησης, ζητάω, φυσικά, αν δεν το έχετε πράξει ήδη, την πλήρη διαγραφή των χρεών προς την εταιρεία σας, του κυρίου Κωσταντίνου Παπαδάτη".



Θεωρώ σημαντικά και δύο κείμενα τα οποία κοινοποίησαν άνθρωποι που συμμετείχαν στην κινητοποίησή μας. Το πρώτο είναι αυτό που πόσταρε ο facebook φίλος Nabucco Nick. Πρόκειται για δημοσίευμα του Ριζοσπάστη από τις 14 Μαΐου 2011, όπου μια εντελώς ανάλογη περίπτωση με αυτή του Παπαδάτη έχουμε στα Τρίκαλα, όπου για χρέος 800€ η WIND θα έβγαζε σε πλειστηριασμό το σπίτι του πελάτη της και το οικόπεδο στο οποίο είναι χτισμένο:





Το δεύτερο κείμενο είναι αυτό που η φίλη στο twitter (αλλά και πραγματική φίλη) @Rom_LeoLa αναδημοσιεύει από το indymedia(25 Οκτωβρίου 2013):




Ακολουθώντας τους ίδιους τρόπους που οδήγησαν τη WIND στις υπαναχωρήσεις και στη διαγραφή του χρέους του κυρίου Παπαδάτη, αποστέλλουμε νέο κείμενο, με τους τρόπους που περιγράφονται πιο πάνω σε αυτήν την ανάρτηση (twitter: @windhellas, facebook: WindHellas, email: crm@wind.gr, κεντρική διεύθυνση: Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ, Λεωφ. Κηφισίας 66, Μαρούσι 15125, Αττική).

Το νέο μας κείμενο, το οποίο είναι:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Νέο Κείμενο Αιτημάτων (25 Οκτωβρίου 2013 14:00) #WIND_pleisthriasmos

Αγαπητέ/τή εκπρόσωπε της Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ,

Μετά από αιτήματα συμπολιτών μου, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για απάντησή σας σχετικά με την "Έκθεση Αναγκαστικής Κατάσχεσης Ακίνητης Περιουσίας" κατά του κυρίου Κωσταντίνου Παπαδάτη, πατέρα δύο παιδιών, εργαζόμενου σε Επισκευές Χωματουργικών Μηχανημάτων και Μηχανημάτων Οδοποιίας - Κινητήρων Diesel,

Και μετά από τις τρεις απαντήσεις της WIND στο facebook και στο twitter, δηλαδή:

Στις 23 Οκτωβρίου: "Η @windhellas σας διαβεβαιώνει πως ουδέποτε έχει εισπράξει οφειλές συνδρομητών ως αποτέλεσμα πλειστηριασμού & ούτε προτίθεται να το πράξει",

Στις 24 Οκτωβρίου: "Αναφορικά με το περιστατικό στον Πύργο, το περιφερειακό δικηγορικό γραφείο που είχε αναλάβει την υπόθεση είσπραξης βεβαιωμένης ληξιπρόθεσμης οφειλής προχώρησε εκ παραδρομής στη διαδικασία πλειστηριασμού. Μόλις ενημερωθήκαμε, ζητήσαμε να σταματήσει άμεσα κάθε ενέργεια αναγκαστικής πληρωμής",

Και στις 25 Οκτωβρίου: "Η WIND σας ενημερώνει ότι ουδέποτε έχει εισπράξει οφειλές μετά από πλειστηριασμό περιουσιακών στοιχείων και δεν πρόκειται να το πράξει. Αναφορικά με το περιστατικό του κ. Παπαδάτη στον Πύργο Ηλείας, σας διαβεβαιώνουμε ότι η διαδικασία πλειστηριασμού κινήθηκε από τον εξωτερικό συνεργάτη που έχει αναλάβει την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την εταιρεία μας, παρά το γεγονός ότι η WIND έχει ζητήσει από τα δικηγορικά γραφεία με τα οποία συνεργάζεται να μην εκκινούν νομικές διαδικασίες αναγκαστικής πληρωμής, όπως πλειστηριασμούς. Αμέσως μόλις η WIND ενημερώθηκε για τη διεξαγωγή της, ζήτησε να τερματιστεί. Λυπούμαστε ιδιαίτερα για το λάθος που έγινε στην περίπτωση του κ. Παπαδάτη. Σε επικοινωνία που είχαμε από χθες με τον ίδιο, του ζητήσαμε συγγνώμη και τον ενημερώσαμε ότι το υπόλοιπό του προς τη WIND θα διαγραφεί".

Εκτιμάμε τη διαγραφή από μέρους της WIND του χρέους του κυρίου Παπαδάτη προς την εταιρεία σας.

Από την άλλη όμως, γεννιούνται ερωτήματα σχετικά με τη συνήθη, κατά πως φαίνεται, πρακτική σας, να αναθέτετε σε "Εταιρείες Είσπραξης Ληξιπρόθεσμων Οφειλών" τις υποθέσεις οφειλών πελατών σας προς την εταιρεία σας.

Θεωρούμε την πρακτική σας απαράδεκτη, καθώς, όπως παραδέχεστε κι εσείς, σας εκθέτει στα μάτια, όχι μόνο των πελατών σας, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας.

Ζητάμε μια τοποθέτησή σας επί του θέματος, καθώς υπάρχουν δημοσιεύματα, π.χ:

Ριζοσπάστης, 14 Μαΐου 2011 http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6245754

και Athens Indymedia, 25 Oktvbr;ioy 2013 https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1499208    

με το δεύτερο να το υπογράφει το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΙΜ (WIND)-ΠΑ.Σ.Ε.ΤΙΜ,

όπου καταδεικνύεται πως οι εκβιαστικές μέθοδοι πληρωμής οφειλών προς τη WIND ακόμα και μέσω πλειστηριασμών αποτελεί πάγια τακτική σας. 

Αναμένουμε περεταίρω εξηγήσεις.

Ευχαριστούμε.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Να μην ζήσουμε σαν δούλοι

Κανένας μόνος του στην κρίση


3 comments:

  1. Μπράβο βρε άνθρωποι! Αλληλεγγύη!

    ReplyDelete
  2. Μπραβο! ΘΑ κοιταω καθημερινα να δω την εξελιξη της υποθεσης.
    Μιας και ειμαι συνδρομητης της Wind σε σταθερη και κινητη, θα αλλαξω παροχο.
    Πρεπει να γινει μαζικα αυτο, για να μαθει η καθε κωλοεταιρεια να παιζει με τα σπιτια των ανθρωπων για 200€

    ReplyDelete
  3. Τόχει κάνει πολλές φορές. Η πιό ανήθικη εταιρεία που μπορεί να υπάρξει !
    ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Η GOOGLE. [1 - 3 ΕΥΡΏ ] ΑΝΑ ΚΛΙΚ.
    Αν ξέρετε άλλο τρόπο, γράψτε τον.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...