Ψηφοφόρε της Χρυσής Αυγής, το κείμενο αυτό απευθύνεται αποκλειστικά σε
εσένα. Σκέφτηκα να ξεκινήσω με κάποια προσφώνηση όπως «φίλε», «συμπολίτη»,
«συνάνθρωπε», αλλά συγχώρεσέ με δεν μπορώ. Ήδη το ότι σου απευθύνομαι μου είναι
εξαιρετικά άβολο. Πίστεψέ με όμως, αποτελεί μια φιλότιμη, από μέρους μου,
προσπάθεια, να σου μιλήσω για κάποια πράγματα που, ίσως, δεν τα έχεις σκεφτεί
με τον τρόπο που θα διαβάσεις παρακάτω. Σε παρακαλώ κάνε αυτόν τον κόπο και
συνέχισε την ανάγνωση.
Κατ’ αρχάς, πιστεύεις πως η Χρυσή Αυγή είναι ένα κόμμα ενάντια στο υπάρχον
πολιτικό σύστημα, που προστατεύει τα συμφέροντά σου. Πιστεύεις επίσης πως για
τη φτώχια των Ελλήνων υπεύθυνοι είναι οι ξένοι, και πως άμα φύγουν από τη χώρα,
είτε νόμιμα, είτε με τη βία, θα «ξεβρομίσει ο τόπος», και η φτώχεια των Ελλήνων
θα εξαλειφθεί.
Λες, και βροντοφωνάζεις, πως οι ξένοι πήραν τις δουλειές των Ελλήνων. Δεν
φαντάζομαι να μιλάς για δουλειές όπως το να καθαρίζεις τζάμια στα φανάρια, το να
πουλάς χαρτομάντιλα, ή πέντε αναπτήρες για ένα ευρώ στα καφενεία, ούτε το να
ζητιανεύεις στο μετρό. Κάτσε και σκέψου ποιές δουλειές πήραν πραγματικά οι
ξένοι από τους Έλληνες. Φυσικά, δεν πήραν τις δουλειές των εφοπλιστών, των
βιομηχάνων, των μεγαλοεπιχειρηματιών ή των τραπεζιτών. Δεν πήραν τις δουλειές
των δικηγόρων, ή των γιατρών, ούτε των εφοριακών, των δικαστών, ή των
βουλευτών. Δεν ήταν οι ξένοι που ανέλαβαν κατασκευαστικά έργα, δεν ήταν οι
ξένοι που ζήταγαν «γρηγορόσημο» από τους Έλληνες πολίτες, δεν ήταν αυτοί που
ξέπλυναν δισεκατομμύρια μαύρο χρήμα, ούτε εκείνοι που απέκτησαν Off-Shore εταιρείες.
Η αλήθεια είναι όμως πως πήραν αρκετές δουλειές Ελλήνων. Πήραν δουλειές από
τους εμπόρους όπλων, τους εμπόρους ναρκωτικών, τους νταβατζήδες, και αυτούς που
πουλάνε προστασία στα μαγαζιά. Μόνο που αυτοί δεν είναι μαύροι ή μελαμψοί, δεν
είναι Πακιστανοί, Ινδοί, ή Μπαγκλαντεσιανοί. Είναι λευκοί. Είναι Άριοι. Είναι Βούλγαροι,
είναι Ρουμάνοι, είναι Ρώσοι, και είναι Αλβανοί, οι οποίοι φέρνοντας τα υλικά
και την τεχνογνωσία από τις χώρες τους, πήραν αρκετές δουλειές από τους Έλληνες
του υποκόσμου. Με αυτούς, όμως, δεν έχεις πρόβλημα, είναι σύμμαχοι, αφού όλο
και περισσότεροι ξένοι του υποκόσμου, ιδιαίτερα Αλβανοί, εντάσσονται στις
τάξεις της Χρυσής Αυγής.
Η Χρυσή Αυγή ως κόμμα δεν
προστατεύει τους Έλληνες, όπως νομίζεις, αλλά πουλάει προστασία στα μαγαζιά των
Ελλήνων για να μην τους τα σπάσει όπως τα μαγαζιά των ξένων.
Οι δουλειές που στην πραγματικότητα έκαναν και κάνουν οι ξένοι, είναι οι
κακοπληρωμένες χειρονακτικές δουλειές που οι Έλληνες απαξιούσαν να κάνουν μέσα
στην ευφορία της «ισχυρής Ελλάδας του Σημίτη», της «Ελλάδας του ισχυρού ενιαίου
νομίσματος» της «Ελλάδας των Ολυμπιακών Αγώνων», της «Ελλάδας του
Χρηματιστηρίου», της «Ελλάδας του Euro 2004», και της «Ελλάδας της Eurovision».
Η Χρυσή Αυγή ως κόμμα δεν ασχολείται με τους πραγματικούς εχθρούς σου. Αναρωτήθηκες
ποτέ γιατί τουλάχιστον τα μισά ΜΑΤ και ΔΙΑΣ ψηφίζουν Χρυσή Αυγή; Η αστυνομία
έχει ως πληρωμένο καθήκον να προστατεύει την πολιτεία, και συγκεκριμένα τα ΜΑΤ
και οι ΔΙΑΣ να προστατεύουν, με τη χρήση βίας, το πολιτικό σύστημα. Γιατί οι
προστάτες του συστήματος ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, που δηλώνει αντισυστημική; Για
κάτσε και σκέψου το λίγο.
Η Χρυσή Αυγή ως κόμμα σε στρέφει ενάντια σε αυτούς που βρίσκονται στην ίδια ή και χειρότερη κατάσταση από εσένα. Και στρέφει την προσοχή σου στους ξένους. Για να ξεχάσεις τους πραγματικούς εχθρούς σου. Και πράγματι ξέχασες. Ξέχασες πολύ γρήγορα το γεγονός πως ο Σαμαράς ήταν εκείνος που, ως υπουργός εξωτερικών, διευκόλυνε την είσοδο στην Ελλάδα μεταναστών, ως φθηνά εργατικά χέρια, για να δουλέψουν ανασφάλιστοι στην οικοδομική φούσκα των Ολυμπιακών Ακινήτων. Ξέχασες πως οι υπογραφές που μπήκανε από όλες τις κυβερνήσεις για την κοινή Ευρωπαϊκή αγροτική πολιτική, έκαναν τις καλλιέργειες ασύμφορες για τους Έλληνες αγρότες. Ξέχασες και εξακολουθείς να ξεχνάς πως Έλληνες είναι οι εργοδότες που έδιναν και δίνουν δουλειές σε ξένους. Είναι αυτοί, οι Έλληνες εργοδότες, που ρίχνουν τους μισθούς και δεν ασφαλίζουν τους ξένους, κλέβοντας το Ελληνικό Δημόσιο. Και φυσικά δεν ρώτησες ποτέ να μάθεις πόσα λεφτά βγάζει το Ελληνικό Δημόσιο από τα διαβατήρια των ξένων, που πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο. Από τις άδειες παραμονής που πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο. Από τις άδειες εργασίας. Από τις «Ελληνοποιήσεις».
Η Χρυσή Αυγή ως κόμμα σε στρέφει ενάντια σε αυτούς που βρίσκονται στην ίδια ή και χειρότερη κατάσταση από εσένα. Και στρέφει την προσοχή σου στους ξένους. Για να ξεχάσεις τους πραγματικούς εχθρούς σου. Και πράγματι ξέχασες. Ξέχασες πολύ γρήγορα το γεγονός πως ο Σαμαράς ήταν εκείνος που, ως υπουργός εξωτερικών, διευκόλυνε την είσοδο στην Ελλάδα μεταναστών, ως φθηνά εργατικά χέρια, για να δουλέψουν ανασφάλιστοι στην οικοδομική φούσκα των Ολυμπιακών Ακινήτων. Ξέχασες πως οι υπογραφές που μπήκανε από όλες τις κυβερνήσεις για την κοινή Ευρωπαϊκή αγροτική πολιτική, έκαναν τις καλλιέργειες ασύμφορες για τους Έλληνες αγρότες. Ξέχασες και εξακολουθείς να ξεχνάς πως Έλληνες είναι οι εργοδότες που έδιναν και δίνουν δουλειές σε ξένους. Είναι αυτοί, οι Έλληνες εργοδότες, που ρίχνουν τους μισθούς και δεν ασφαλίζουν τους ξένους, κλέβοντας το Ελληνικό Δημόσιο. Και φυσικά δεν ρώτησες ποτέ να μάθεις πόσα λεφτά βγάζει το Ελληνικό Δημόσιο από τα διαβατήρια των ξένων, που πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο. Από τις άδειες παραμονής που πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο. Από τις άδειες εργασίας. Από τις «Ελληνοποιήσεις».
Το πιο σημαντικό που ξέχασες να σκεφτείς όμως, αυτό που δεν σκέφτηκες
ποτέ, ήταν πως όταν αφήνεις τον εκάστοτε εργοδότη να ρίξει το μεροκάματο και να
μην ασφαλίσει τον ξένο, ο επόμενος που θα δουλέψει ανασφάλιστος και με μειωμένο
μισθό θα είσαι εσύ.
Οι ξένοι είναι οι σύγχρονοι δούλοι.
Και αν, όπως εσύ θέλεις, φύγουν οι ξένοι και πάρεις τη δουλειά τους, θα πάρεις
και τη θέση τους. Θα είσαι εσύ ο δούλος.
Παρεμπιπτόντως, κι επειδή είσαι και οπαδός του Χίτλερ, στη ναζιστική
Γερμανία ο ρατσισμός ήταν τουλάχιστον επωφελής. Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί τόσο
μένος ενάντια στους Εβραίους συγκεκριμένα; Λες να δαπανούσε η Γερμανία τόσα
χρήματα για να κατασκευάζει στρατόπεδα συγκέντρωσης και εξόντωσης χωρίς κέρδος;
Οι Εβραίοι δεν ήταν εξαθλιωμένοι μετανάστες, ήταν μικροαστοί και μεγαλοαστοί. Αρκετοί από αυτούς
τους Εβραίους που εξοντώθηκαν είχαν τεράστιες περιουσίες που πέρασαν στην
κατοχή του Ναζιστικού κόμματος. Εσύ χτυπάς, από τους ξένους, τους πιο
εξαθλιωμένους. Αυτούς που πουλάνε στα πανηγύρια πλαστικές σβούρες. Αυτούς που
άνοιξαν ένα κουρείο και κουρεύουν με πέντε ευρώ. Αυτούς που έχουν
ψιλικατζίδικα.
Αλλά με αυτόν τον τρόπο έχεις γίνει εσύ ψιλικατζής. Ψιλικατζής της
επανάστασης που ευαγγελίζεσαι. Έχεις οργή και θέλεις να χτυπήσεις ανθρώπους, γιατί
πιστεύεις πως έτσι θα ξεφύγεις από τη φτώχεια σου; Χτύπα τους πραγματικούς
υπεύθυνους για τη φτώχια σου. Χτύπα τον Έλληνα που δεν ασφαλίζει στην
επιχείρησή του τους εργαζόμενους. Χτύπα τον δουλέμπορο, τον πρεζέμπορο, τον
νταβατζή. Χτύπα τον τραπεζίτη. Χτύπα το λαμόγιο. Χτύπα αυτόν που έφαγε
εκατομμύρια από το Ελληνικό Δημόσιο.
Δεν τους χτυπάς αυτούς όμως, γιατί
είναι ισχυροί.
Δεν είναι, λοιπόν, το πρόβλημά σου οι ξένοι. Γιατί αλλιώς πως εξηγείς που
δεν έχεις πρόβλημα με τον Πύρρο Δήμα ή τον Κάκι Κακιασβίλι; Σε γεμίζουν Εθνική
υπηρηφάνεια θα μου πεις. Αλλά εξήγησέ μου, πώς γίνεται να σε γεμίζει Εθνική
υπερηφάνεια ένας ξένος; Αυτό που στην πραγματικότητα διαφοροποιεί αυτούς τους
ξένους από τους άλλους ξένους, είναι πως αυτοί έχουν ξεφύγει από τη φτώχεια και
τη μιζέρια.
Κλείνω και με ένα αστειάκι που κυκλοφορεί ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες, και
γενικά τους ρατσιστές: «Έξω οι ξένοι, μέσα οι ξένες». Φυσικά δεν μιλάτε για
όλες τις ξένες, αλλά μόνο για τις όμορφες. Δεν έχεις πραγματικό πρόβλημα με τις
ξένες λοιπόν, το πραγματικό σου πρόβλημα είναι η ασχήμια.
Το μένος σου λοιπόν, δεν είναι κατά των ξένων γενικά και αόριστα. Δεν χτυπάς
τους πλούσιους, πετυχημένους, ισχυρούς ή όμορφους ξένους. Χτυπάς εκεί που σε
παίρνει. Και συγγνώμη, αλλά υπάρχει λέξη γι’ αυτό. Αυτό λέγεται «θρασυδειλία».
Είσαι θρασύδειλος. Και αυτό δεν αποτελεί βρισιά, αλλά απλή περιγραφή. Και
ξέρεις καλό μου παιδί, γιατί χτυπάς τους φτωχούς, τους εξαθλιωμένους, τους
αδύναμους, και τους άσχημους; Επειδή σου θυμίζουν τη δική σου φτώχεια, μιζέρια,
αμορφωσιά, και ασχήμια. Κι επειδή δεν νοιώθεις ικανός να πολεμήσεις τη δική σου
φτώχεια, μιζέρια, αμορφωσιά, και ασχήμια, τη βλέπεις να καθρεφτίζεται στο
πρόσωπο του ξένου. Και στο πρόσωπό του μισείς το είδωλό σου.
Στο πρόσωπο του ξένου νομίζεις πως σκοτώνεις
τη δική σου φτώχεια, μιζέρια, αμορφωσιά, και ασχήμια.
Να σου πω, όμως, και τι σχεδιάζουν οι πραγματικοί σου εχθροί; Υπάρχει
συσσωρευμένη πολύ οργή, από την εκμετάλλευση που υφίστανται τα μεσαία και χαμηλά
οικονομικά στρώματα από τους οικονομικά ισχυρούς. Κι επειδή οι ισχυροί
φοβούνται εμφύλιο μεταξύ φτωχών και πλουσίων, προσπαθούν να σιγοντάρουν έναν
εμφύλιο μεταξύ φτωχών και φτωχών. Να εκτονωθεί αυτή η συσσωρευμένη οργή από τον
Χρυσαυγίτη στον ξένο, και από τον αναρχικό στο Χρυσαυγίτη, όπως σε πιο ήσυχες
εποχές εκτονώνεται μεταξύ Παναθηναϊκών και Ολυμπιακών, ή μεταξύ Αρειανών και
Παοκτσίδων.
Μοιάζει σιγά-σιγά το κέντρο της Αθήνας με Ρωμαϊκή Αρένα, όπου ο Καίσαρας, οι Ύπατοι, και οι Συγκλητικοί, βάζουν τους δούλους να μονομαχούν μέχρι θανάτου, για την ψυχαγωγία τους.
Και η αναλογία δεν τελειώνει εδώ. Η χειρονομία που κάνεις με προτεταμένο το χέρι, και φωνάζεις «Sieg Heil!», είναι παρόμοια με τη χειρονομία που έκαναν οι δούλοι στην Αρένα, όταν φώναζαν «Ave Caesar, morituri te salutant!».
«Χαίρε Καίσαρα, οι μελλοθάνατοι σε
χαιρετούν!».
και τι σε νοιαζει εσενα τι κανει η χρυση αυγη?αντι να ψαχνεις να βρεις τα κακα του αλλου ψαχνε για προτασεις που θα διαφερουν απο τους υπολοιπους.αυτο κανει την διαφορα και οχι καποιος που γραφει σε ενα μπολογκ.οποιος ενημερωνεται γνωριζει τι ειναι η χρυση αυγη και τι κανει.
ReplyDeleteΑφού ενημερώνεσαι για τη Χρυσή Αυγή τότε υποθέτω ότι γνωρίζεις ότι στην ουτοπική κοινωνία της οι γυναίκες αποτάσσονται τον φεμινισμό, υπάρχουν μόνο για την αναπαραγωγή και το ανάθρεμμα της επόμενης γενιάς και αναγνωρίζουν την ανωτερότητα του ανδρικού φύλου (Ιδεολογική Βιβλιοθήκη Γυναικών, χορηγός Χ.Α.), και ότι από τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όσοι μπορούν να αυτοσυντηρηθούν θα στειρώνονται, και όσοι εξαρτώνται από άλλους (οικογένεια, κράτος) θα υποστούν ευθανασία (σελίδα Χ.Α. άρθρο ΕλληνοΚαναδού "επιστήμονα" για την εκκαθάριση των περιττών στοιχείων από την καθαρότητα της Φυλής).
DeleteΕάν τα γνωρίζεις τα παραπάνω και συμφωνείς, τότε πάω πάσο, ξέρεις τι ψηφίζεις. Αν όχι, τότε είσαι είτε εγκληματικά απληροφόρητος είτε εθελοτυφλείς εγκληματικά.
Σε γαμεί ρε βλακα η χ.α. Αυτό κάνει.
Deleteκαι τι είναι το ''μπολογκ'' ρε μάστορα, θα μας πεις;
Σωστή η ανάλυσή σου Σκύλε για τον Χρυσαυγήτη. Μου αρέσει και που του λες μέσα στα μούτρα πως είναι ένας κακομοίρης θρασύδειλος. Από την άλλη, απευθύνεσαι σε αυτόν τον κακομοίρη,με ποιο στόχο, με την ελπίδα να αλλάξει; Υπάρχει περίπτωση; Τα επιχειρήματά μας εναντίον τους πρέπει να απευθύνονται μόνο προς την κοινωνία. Να αποκαλύπτουμε τι ανθρωπωλογικός τύπος είναι ο χρυσαυγήτης-φασίστας και μέσα από την ενημέρωση να προστατεύσουμε συνανθρώπους μας από την προπαγάνδα τους.
ReplyDeleteΥΓ. Δεν έκανες καμία αναφορά για το μίσος, το οποίο θεωρώ βασικό συστατικό του φασίστα-χρυσαυγήτη.
Το κείμενο είναι ΓΕΜΑΤΟ ασάφειες, και λάθος αναφορές που για να τις αναλύσουμε μία μία...θέλουμε 2 μήνες!
ReplyDeleteΠαμε τα βασικά :
1.όλοι οι άσχετοι, ανίδεοι, αμόρφωτοι, ανιστόρητοι κλπ κλπ αποκαλούν τον χαιρετισμό της Χρυσής Αυγής "ναζιστικό" και τον παρμοιάζουν με το "sieg heil". Αν είχαν όμως συναίσθηση του τί λένε θα γελάγανε και οι ίδιοι. Πρόκειται για τον χαιρετισμό των ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ...αν σας λέει κάτι αυτό. Εκτός αν θεωρείτε οτι και οι Σπαρτιάτες τον δανείστηκαν απο τα SS οπότε πάω πάσο.
2. μιάς και μιλάμε για "δανεικά απο SS"...πόση πλάκα έχουν τα σχόλια που μαίνονται κατά των ναζιστών της Χ Α που έχουν για σύμβολο την "σβάστιγκα". Κανένας δεν τους είπε οτι δεν είναι σβάστιγκα αλλά ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ. Αλλά φαντάζομαι κι αυτό...δανεικό απο τα SS είναι στο άρρωστο μυαλό μερικών.
3. Η χρυσή αυγή ασχολείται μόνο με τους λαθρομετανάστες και όχι με τα πραγματικά προβλήματα και αυτούς που όντως τα φάγανε.... ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ? Είναι οι μόνοι που προσπαθούν να κυνηγήσουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τα λαμόγια που καταχρεώσανε τη χώρα και τη φέρανε σε αυτά τα χάλια.
4. Αυτό το κόμμα των "θρασύδειλων", είναι οι μόνοι που επι περισσότερα απο ΕΙΚΟΣΙ συναπτά έτη, κρατάνε την ίδια ιδεολογία και την διατυμπανίζουν, παραμένουν πιστοί στην χώρα και δεν κάνουν κωλοτούμπες όπως Γιωργάκηδες/Αντωνάκηδες και λοιπό παρεάκι. Είναι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ μέχρι το κόκκαλο.
5. Τη φοβερή αποκλειστικότητα οτι στις τάξεις της ΧΑ υπάρχουν Αλβανοί/Ρουμάνοι κλπ...να την δώσεις στα κανάλια, μαζί με τις πηγές σου. θα βγάλεις ΠΟΛΛΑ λεφτά αν αποδείξεις κάτι τέτοιο.
6. Αυτό οτι πουλάνε προστασία στα μαγαζιά...απλά γελάω.
Αν και απάντησε και ο Διογένης πιο κάτω, θα γράψω κι εγώ δυο πράγματα:
Delete1-2) Το "Αίμα-Τιμή" το έλεγαν οι Σπαρτιάτες; Γιατί απ όσο ξέρω εγώ, είναι ακριβής μετάφραση του "Blut und Ehre" των Ναζί. Το ίδιο κ τα "Τάγματα Εφόδου" ("Sturmabteilung"). Και πέρα από τις μεταφρασμένες φράσεις, υπάρχουν και άλλα, πιο ανατριχιαστικά: πχ η ευθανασία των ψυχικά και σωματικά ανίατων ασθενών (ναι ξέρω, υπήρχε και στην Αρχαία Σπάρτη με τον Καιάδα) μάλλον δεν έχει να κάνει με προγονολατρεία αλλά με την ναζιστική ιδεολογία της ευγονικής. Θα έγραφα κι άλλα, αλλά έχεις πολλά σημεία οπότε λέω να συνεχίσω στα επόμενα...
3) Ποια λαμόγια προσπαθούν να κυνηγήσουν ρε ανίδεε; Τους μεγαλοεπιχειρηματίες όπως ο Αλαφούζος κι ο Μαρινάκης, που η Χρυσή Αυγή ψήφισε μαζί με την κυβέρνηση στη Βουλή να τους χαριστεί φορολογική ενημερότητα χωρίς να πληρώσουν φράγκο; Τους πολιτικούς-λαμόγια που ξεπουλάνε την ΑΤΕ, που η Χρυσή Αυγή πάλι ψήφισε υπέρ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για να ΜΗΝ γίνει εξεταστική για το θέμα και αποκαλυφθεί το παρασκήνιο;
4) Λάθος καθοδήγηση έχεις, "εθνικιστές" δηλώνουν επίσημα, όχι "πατριώτες". Είκοσι συναπτά έτη έχετε 6,92%; Δεν το είχα καταλάβει, εγώ νόμιζα πως το 6,9% από εσάς λούφαζε κ βολευόταν σε ΝΔ, ΛάΟΣ κτλ, και τώρα που είδατε πως υπάρχει εύφορο κλίμα και ανοχή της κοινωνίας, βγήκατε απ τις τρύπες σας -κι αυτό μόνο για να επιτεθείτε σε κακόμοιρους μετανάστες, γιατί όποτε βρίσκεστε με αποφασισμένους αντιφασίστες στο δρόμο τις τρώτε και έρχονται τα ΜΑΤ να σας ξελασπώσουν.
5) Γιατί εκπλήσσεσαι; Για κοίτα λίγο τον Μιχαλολιάκο και μετά κοίτα και έναν οποιοδήποτε Αλβανό (όχι Βορειοηπειρώτη, Αλβανό): Ποιος είναι ξανθός γαλανομάτης; Ποιος είναι Άρειος; Και ποιος μοιάζει με Πακιστανό;
6) Γέλα. Φοβερό επιχείρημα...
5) http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63715107
Deleteελπίζω να σε κάλυψα.
είναι λίγο παλιό το άρθρο αλλά το χα διαβάσει πριν κάποιο καιρό και τώρα που είδα τον ανώνυμο φασίστα να προτάσσει σαν επιχείρημα τον "Σπαρτιάτικο χαιρετισμό" το θυμήθηκα και το ξέθαψα. http://jungle-report.blogspot.gr/2011/01/blog-post_20.html
Deleteκαλή χώνεψη χσρυσαύγουλο.
Αντε στο ταφο σου και σταματα να υπαρχεις , βρωμιζεις το κοσμο μου
DeleteΜια απορια ρε φασιστοσκυλα:
DeleteΓιατι,αφου λετε οτι απευθυνεστε μονο σε Ελληνες,συνεργαζεστε με Αλβανους???
Γιατι μιλατε μονο για εθνικισμο,οχι για πατριωτισμο??
Μπειτε στο Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ στο facebook να δειτε το πληρες ξεβρακκωμα των νταβατζηδων του πατριωτισμου μας,που οταν οι προγονοι μου σφαζονταν απο τους Τουρκους στη Μικρα Ασια,αυτοι προσκυνουσαν τον Χιτλερ!!
Κ κατι αλλο:Γιατι αποκαλειτε Βουλγαρους τους Βορειοελλαδιτες κ τουρκοσπορους εμας τους Ποντιους κ Μικρασιατες??
ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ,ΜΟΛΥΝΕΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ!!!!ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!
Σα μετανάστης κι εγώ στην Αμερική, που δε μπορούσα να σταυρώσω δουλειά στην Ελλάδα θα ήθελα να υποβάλλω την άποψή μου. Η λογική της Χ.Α. αντιτάσεται σε όλα τα πιστεύω μου και την κατάστασή μου. Αν όλοι είχαν την ίδια άποψη σε όλες τις χώρες που ανθεί το ελληνικό στοιχείο τότε αυτομάτως είμαστε οι Πακιστανοί/Αλβανοί/Κινέζοι/υπάνθρωποι (κατά τα λεγόμενα της βουλευτού της Χ.Α.)της χώρας που έχουμε εγκατασταθεί. Μήπως είμαστε προδότες που γυρέψαμε ένα καλύτερο μέλλον έστω και μακρυά από τη χώρα που μας ανάθρεψε; Ή μήπως πιστεύετε εσείς της Χ.Α. ότι είμαστε λιγότερο πατριώτες; Μήπως πιστεύετε ότι είμαστε ανιστόρητοι και ξεχάσαμε όλα αυτά που πρεσβεύει τόσα χρόνια η ψευτο-πατριωτική σας οργάνωση; Ψαχτείτε πιοι φτιάξανε την οργάνωση σας. Παλαιολιθικοί δισώλογοι που πλουτίσανε κατά το πρώτο και δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο από προσωπικές χάρες στους εχθρούς της πατρίδας μας, που ομοεθνείτες μας από τον Πόντο ή τη Μικρά Ασία τους έβλεπαν σαν τα απβράσματα και σα ζητιάνους που υπερπλυμηρήσανε την Ελλάδα με τον εκδιωμό τους από τους ανάλογους Χ.Α. της χώρας που διαμένανε, που καταδικάσανε όλους τους πατριώτες που πολεμίσανε στα βουνά της Αλβανίας και αργότερα κατά τον εμφύλιο στο Γράμμο και στα βουνά της Πίνδου ως επέσχυντους "κουμμουνιστές" και "αντιστασιαστές", που οι εχθροί της χώρας δεν ήτανε όλοι αυτοί οι προπάτορες της Χ.Α. που πλουτίσανε με τις επιχειρήσεις των εκδιογμένων και σφαγιασμένων μουσουλμάνων και εβραίων της Βόρειας Ελλάδας. Κάποτε η Ελλάδα μας ήτανε η γη της επαγγελίας (κυριολεκτικά έτσι την αποκαλούσανε) για τους μετανάστες άλλων χωρών είτε μουσουλμάνων είτε εβραίων και δακρύσανε πιο πολύ από μερικούς ψευτο εθνικιστές με την καταστροφή της Σμύρνης και με την ανταλλαγή πλυθησμών αλλά εγώ μένω στην Αμερική και είμαι προδότης της πατρίδας μου που την "εγκατέλλειψα" την ώρα της ανάγκης της και από που κι ως που τα ξέρω αυτά; Αυτοί της Χ.Α. σας έχουνε δώσει την καραμέλα ότι για όλα φταίει ο μαύρος που πουλάει CD και ότι η κατάσταση της Ελλάδας οφείλεται στο ότι έχετε χάσει τη θέση του οικοδόμου από τον Αλβανό. Αλλά εδώ δε θέλει ιστορικές γνώσεις. Απλά μας συμφέρει να τους ρίχνουμε όλους στην πυρά χρησιμοποιόντας τη μάσκα της Χ.Α. παρά να πάρουμε παραμάσχαλα το τσαπί να σκάψουμε το αμπέλι μας ή το μυστρί να σοφατίσουμε τον τοίχο.
DeleteΑφού δεν είστε θρασύδειλοι ρε μισθοφόροι του ναζισμού, γιατί γράφετε Ανώνυμα;
ReplyDeleteναι ενταξει , καταλαβαν τα ζωα τωρα
ReplyDeleteΑνώνυμε,
ReplyDeleteΝα σε βοηθήσω λοιπόν, να λύσεις τις ασάφειες που δημιουργήθηκαν στο μυαλό σου (με αφορμή, και όχι εξ' αιτίας) του κειμένου μου:
1. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου λοιπόν, ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, βουλευτής της Χρυσής Αυγής, είναι άσχετος, ανίδεος, αμόρφωτος, ανιστόρητος κλπ κλπ, αφού δεν έχει καταλάβει ο κακομοίρης πως ο χαιρετισμός είναι των Σπαρτιατών, και πήγε ο άσχετος, ο ανίδεος, ο αμόρφωτος, ο ανιστόρητος κλπ κλπ, και χτύπησε τατουάζ στο αριστερό του μπράτσο με τον ναζιστικό χαιρετισμό «Sieg Heil» δίπλα στο σύμβολο της Χρυσής Αυγής.
Πηγή:
Το τατουάζ με τον ναζιστικό χαιρετισμό του βουλευτή της Χρυσής Αυγής [εικόνα] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/70211#ixzz28CczQ91N
2. Έχεις μπερδεμένα στο κεφάλι σου κάποια πράγματα, καθώς η παρατήρησή σου (αριθμός 2) είναι άσχετη με το κείμενό μου. Παρ' όλα αυτά, θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω να μάθεις πέντε πράγματα:
Πρώτον, το ναζιστικό σύμβολο λέγεται "σβάστικα" και όχι "σβάστιγκα".
Δεύτερον, η λέξη είναι Σανσκριτική και όχι Ελληνική, και αυτό γιατί το σύμβολο προϋπάρχει του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, και αποτελεί ιερό σύμβολο του Ινδουισμού, του Βουδισμού και του Ζαϊνισμού, ενώ συναντάται και σε πολλούς άλλους πολιτισμούς, όπως, ανάμεσα στους άλλους, σε αυτόν της Αρχαίας Ελλάδας, των Περσών, και των πολιτισμών των ιθαγενών της Βόρειας Αμερικής της προκολομβιανής περιόδου, καθώς και των αρχαίων Νορβηγικών φυλών (Βίκινγκ).
Τρίτον, το αρχαίο αυτό Ελληνικό σύμβολο ονομάζεται "Γαμμάδιον".
Τέταρτον, το σύμβολο αυτό δεν ονομάζεται μαίανδρος, καθώς με το όρο μαίανδρος ή ελληνική κλείδα ονομάζεται στην αρχιτεκτονική και την αρχαιολογία η ταινιωτή διακόσμηση -σύνθεση ευθειών- που ενώνονται μεταξύ τους σε ορθές γωνίες ή τέμνονται διαγώνια. Το μοτίβο χρησιμοποιούταν συχνά κατά την αρχαιότητα για τη διακόσμηση της ζωφόρου. Παραλλαγή του είναι ο μαίανδρος που χρησιμοποιεί σπειροειδή επαναλαμβανόμενα μοτίβα, και η βιτρούβια έλιξ (γλωσσίδα), ένα επαναλαμβανόμενο καμπυλόγραμμο κυματοειδές μοτίβο.
Πέμπτον, και σπουδαιότερον: Από τη στιγμή που η Ναζιστική Γερμανία χρησιμοποιεί ως σύμβολό της τη σβάστικα, και σκοτώνει εκατομμύρια ανθρώπους, η σβάστικα έχει καταγραφεί στο συλλογικό ασυνείδητο των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο ως το σύμβολο του φασισμού, του ναζισμού, του ολοκληρωτισμού, και της φρίκης του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.
Πηγές:
http://el.wikipedia.org/wiki/Μαίανδρος_(αρχιτεκτονική)
http://el.wikipedia.org/wiki/Σβάστικα#.CE.A0.CF.81.CE.BF.CE.AD.CE.BB.CE.B5.CF.85.CF.83.CE.B7
3. Φέρε μου μόνο ένα παράδειγμα. Ένα μόνο. Μόνο ένα παράδειγμα τέτοιου "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ λαμόγιου" που κυνηγήθηκε από τη Χρυσή Αυγή, και θα ανακαλέσω.
4. Η θρασυδειλία και ο πατριωτισμός δεν είναι αλληλοαποκλειόμενες έννοιες, πόσο μάλλον που αν δεχτούμε και αυτό που είχε πει ο Samuel Johnson, πως "Ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων", τότε, μάλλον πατριωτισμός και θρασυδειλία ανήκουν στην ίδια συνομοταξία εννοιών.
5. Ο Roberto Chaidi, με τον υπερμεγέθη χρυσό σταυρό στο στήθος, είναι Αλβανός, επίσημο μέλος της Χρυσής Αυγής, κυνηγούσε μετανάστες (οι οποίοι ήταν νόμιμοι, και με άδεια μικροπωλητή) στο πανηγύρι του Μεσολογγίου, παρέα με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Κώστα Μπαρμπαρούση. Ο Roberto Chaidi, εμφανιζόταν με αυτό το όνομα στην προσωπική του σελίδα στο facebook, για να το... αποσύρει, προφανώς, όταν αντιλήφθηκε ότι υπήρξε ενδιαφέρον για το άτομό του, και να παρουσιαστεί έκτοτε ως Ρομπέρτο Χαΐδης.
Πηγή: http://www.aragma.gr/?p=9784
6. Πριν γελάσεις, πήγαινε μια βόλτα στον Άγιο Παντελεήμονα, και ρώτα τους μαγαζάτορες αν η Χρυσή Αυγή «προστατεύει» τα μαγαζιά της περιοχής. Δεν θα σου πουν «ναι» γιατί φοβούνται, αλλά θα καταλάβεις από τον τρόπο που θα σου απαντήσουν.
Αυτά για τώρα, κι αν έχεις και άλλες απορίες, ευχαρίστως να βοηθήσω αν μπορώ.
"Διογένη σκύλε" μπράβο και συγχαρητήρια για την υπομονή σου. Και στο λέω αυτό γιατί βλέπωντας αυτούς τους θρασύδειλους, που νομίζουν πως η μαλακία που τους δέρνει είναι η υπέρτατη αλήθεια, το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι μια απορία : το πως στην ευχή (κατάρα ήταν τελικά) η φύση "επέλεξε" σαν ισχυρότερο σπερματοζωάριο εκείνο που τους γονιμοποίησε . . . !
ReplyDeleteΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ -->ΓΙΝΕΣΑΙ
DeleteΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
για να το πουμε και στα σοβαρα. . .
Μια παρατήρηση μόνο: στην Γερμανία οι Εβραίοι δεν ήταν μόνο μεγαλοαστοί, αλλά και μικροαστοί (μαγαζάτορες κυρίως) και έτσι ο σκληρός πυρήνας που ακολουθούσε τον Χίτλερ (επίσης μικροαστοί) πίστευε ότι μπορούσε να επωφεληθεί από τα προγκρόμ εναντίον τους.
ReplyDeleteευχαριστώ, η διόρθωση έγινε στο κείμενο.
DeleteΕν γένει βέβαια φυσικά και η Γερμανία δεν επωφελήθηκε από αυτό. Οι επιχειρήσεις της ίσως, σε ένα βαθμό.
ReplyDeleteΑλλά εν τέλει η παράνοια του ναζισμού είναι τέτοια που έφταναν σε σημείο να σκοτώνουν μεγάλο πλήθος Εβραίων χωρίς να το "εκμεταλλεύονται" πλήρως ως "δωρεάν εργατικά χέρια" στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Πολύ καλό κείμενο, επίσης.
Συμφωνώ με το σκεπτικό, αλλά δεν στρογγυλεύουμε την αλήθεια για να ταιριάζει με την άποψή μας:
ReplyDelete1. "όλο και περισσότεροι ξένοι του υποκόσμου, ιδιαίτερα Αλβανοί, εντάσσονται στις τάξεις της Χρυσής Αυγής." Πέρα από το Χαΐδη, πληθαίνουν οι αλβανοί μαθητές (μεγαλωμένοι στην Ελλάδα) που εντάσσονται στη ΧΑ. Θα τους βαφτίσουμε κι αυτούς "ξένους του υποκόσμου";
2. "στη ναζιστική Γερμανία ο ρατσισμός ήταν τουλάχιστον επωφελής"!!! Αλίμονο αν ένα τέτοιο κείμενο παρέχει ορθολογικό άλλοθι στη ναζιστική φρενίτιδα.
Για τον αντισημιτισμό βέβαια πάντα υπάρχει αριστερό άλλοθι: "Οι Εβραίοι δεν ήταν εξαθλιωμένοι μετανάστες, ήταν μικροαστοί και μεγαλοαστοί"!!!!!! Για την ακρίβεια πολλοί εβραίοι μικροαστοί είχαν εξαθλιωθεί ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα επειδή το μεγάλο κεφάλαιο ως γνωστόν καταβροχθίζει τις μικρές επιχειρήσεις. Επειδή ο αντισημιτισμός προϋπήρχε του ναζισμού, δεν δίνονταν σε Εβραίους θέσεις εργασίας ούτε και θέσεις για φοίτηση σε παν/μια. Λόγω της εξαθλίωσης υπήρχαν οικογένειες που πουλούσαν τα παιδιά τους ή τα εξέδιδαν. Επίσης κολλούσαν πολλές ασθένειες λόγω των συνθηκών διαβίωσης. Και αυτά συμπεριλήφθηκαν φυσικά στη ναζιστική ρητορεία ως εβραϊκά χαρακτηριστικά και όχι ως ταξικά.
Πογκρόμ κατά των Εβραίων της Θεσσαλονίκης οργανώνονταν και στις αρχές του 20ού αιώνα από τους βενιζελικούς και την 3Ε. Οι Εβραίοι της Θεσ/νίκης ήταν στην πλειοψηφία τους προλετάριοι και πολλοί από αυτούς εξαθλιωμένοι.
Ο αντισημιτισμός δεν έχει λογική. Ακόμη κι όταν οι εβραίοι μικροαστοί ήταν οικονομικά απαραίτητοι (στις προκαπιταλιστικές κοινωνίες), πάλι διώκονταν με μένος, "επειδή σταύρωσαν το Χριστό".
Και παρόλο που ο ιδρυτής του συνδικαλισμού και του ΣΕΚΕ ήταν Εβραίος και το 30% της εβραϊκής κοινότητας Θεσ/νίκης κατά τη δεκαετίες του 1920 και '30 ήταν μαρξιστές και διεθνιστές και η πλειοψηφία της εβραϊκής κοινότητας Θεσ/νίκης ήταν αντισιωνιστές και πολλοί Ελληνοεβραίοι πολέμησαν τόσο στο αλβανικό μέτωπο όσο και στις τάξεις του ΕΑΜ, η μεταπολεμική "Κομμουνιστική Επιθεώρηση" δεν έκανε την παραμικρή αναφορά στο ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων. Στην κατοχική Θεσ/νίκη εξοντώθηκε το 96% του εβραϊκού πληθυσμού.
Ο αντισημιτισμός δεν έχει λογική, απλά καθένας τον κόβει και τον ράβει στα μέτρα του.
* Mark Mazower, "Salonica, City of Ghosts: Christians, Muslims and Jews, 1430-1950"
** Joshua E. Plaut, "Greek Jewry in the Twentieth Century, 1913 - 1983:.."
*** Abraham Leon, "The Jewish Question: A Marxist Interpretation"
This comment has been removed by the author.
DeleteΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ ΦΙΛΕ Κ ΜΗΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΣΙΩΝΙΣΜΟ!!!!ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ Κ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ,ΑΝ ΣΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ!!
DeleteΜπραβο μπραβο μπραβο!Τιποτ'αλλο δεν μπορω να πω!Εξαιρετο κειμενο!
ReplyDeleteΦίλε Σκύλε...
ReplyDeleteΧρυσαυγήτης δεν είμαι, όμως είμαι κάθετα αντίθετος με τη "σκοπίμως σχεδιασμένη εισβολή των λαθρομεταναστών στην Πατρίδα" και αν εσύ δε μπόρεσες ακόμα να αντιληφθείς το "σχέδιο" αφελληνισμού της Χώρας μας από τους άρχοντες της Νέας τάξης και ότι η ανεξέλεγκτη εισβολή των λαθρο είναι μέρος του σχεδίου, δε σημαίνει ότι όλοι οι Έλληνες πρέπει να υποδεχόμαστε τους ταλαίπωρους αυτούς φουκαράδες, (μουσουλμάνοι στην πλειοψηφία τους) με ανοιχτές αγκάλες, αλλά σημαίνει ότι εσύ θα πρέπει επιτέλους να αλλάξεις τρόπο σκέψης και να μήν μπερδεύεις την ΠΟΥΤΣΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΡΤΣΑ...
Εγώ έχω κάθε λόγο να ανησυχώ και να θέλω με κάθε τρόπο και όσο το δυνατόν συντομότερα να πάνε από κει πούρθαν και να ληφθούν τέτοια μέτρα που οι άλλοι να το σκεφτούν πολύ σοβαρά πριν αποφασίσουν να παραβιάσουν τα Ελληνικά σύνορα...
Άν κατά τη γνώμη σου αυτό με χαρακτηρίζει ως ρατσιστή, τότε για να μή κάτσω όλη νύχτα να σου κάνω περισσότερες αναλύσεις, σου επισυνάπτω παρακάτω το άρθρο ενός πραγματικά σκεπτόμενου ανθρώπου τού "Κοματόσκυλου" και μελέτησέ το παρακλώ με προσοχή...
Επειδή οι σύνδεσμοι δεν γίνοντε αντιγραφή από εδώ, θα κάνω επικόληση ολόκληρο το άρθρο παρακάτω σε δύο ή περισσότερες αναρτήσεις...
http://kommatoskylo.blogspot.gr/2010/01/blog-post_18.html
Μια χαρά γίνονται αντιγραφή οι σύνδεσμοι χρησιμοποιώντας CTRL + C και όχι δεξί click.
DeleteΑλλά που να το ξέρεις εσύ...
Η βούρτσα και η πούτσα
ReplyDeleteΔευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010
Οι φίλοι αναγνώστες που παρακολουθούν καιρό τώρα το παρόν ιστολόγιο, έχουν αντιληφθεί ασφαλώς, ότι εξ επιλογής προτιμάται και διατηρείται ένας συγκεκριμένος τρόπος γραφής και αποτύπωσης του λόγου. Δεν είμαι ούτε ο Σεφέρης ούτε ο Γιανναράς, αλλά με λίγη θέληση και καθάριο νου είναι εύκολο να γράψεις σωστά Ελληνικά, λιτά κατά βάσιν και φτιασιδωμένα όπου απαιτείται. Γνωρίζω ότι τακτικοί αναγνώστες είναι πολλοί και λίγοι εξ αυτών σχολιάζουν. Σε κάθε περίπτωση σάς ευχαριστώ όλους. Σας ευχαριστώ διότι το ιστολόγιο είναι και αυτό ένας οργανισμός. Δεν πειράζει αν υπάρχουν σχόλια ή όχι. Είναι σαν την ανθρώπινη ανάσα. Το χειμώνα φαίνεται καθαρά ενώ το καλοκαίρι όχι. Ξέρεις, όμως, ότι η ανάσα είναι εκεί, ξέρεις ότι αναπνέεις, αλλιώς είσαι νεκρός.
Επιλέγω να ξεκινήσω έτσι το κείμενό μου διότι ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Έρχονται στιγμές όπου ο λόγος δεν αρκεί ή – τουλάχιστον - δεν αρκεί ο κόσμιος λόγος. Έχει και η υπομονή τα όριά της και τις ταλαντώσεις της. Και σαν την υπομονή… έτσι είναι και ο λόγος. Κάποτε έρχεται η ώρα που μιλάς και άσχημα. Θέλω, λοιπόν, να σας παρακαλέσω να κρίνετε το σημερινό κείμενο έχοντας κατά νου τα ανωτέρω και, αν τυχόν, απογοητεύσω κάποιον, ας είναι σίγουρος ότι δεν το κάνω σκόπιμα. Καλή συνέχεια.
Δεν τολμάει να μιλήσει κανείς περί ιθαγένειας, περί ελληνικής γλώσσας, περί ελληνικού πολιτισμού, αμέσως τον ταυτίζετε με το ΛΑΟΣ ή με τον ακροδεξιό χώρο, ώσπου τελικά κρεμάτε σε όλους μας την ταμπέλα του φασίστα και του ρατσιστή. Λοιπόν, για να τελειώνουμε μια για πάντα:
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ υπάρχει όταν κάποιος υποστηρίζει ότι εγγενείς λόγοι καθιστούν τους ανθρώπους της λευκής φυλής ανώτερους από εκείνους της μαύρης φυλής. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ δεν υπάρχει όταν λες ότι ένας πολιτισμός είναι διαφορετικός από κάποιον άλλον. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ δεν υπάρχει όταν συγκρίνοντας μεταξύ τους τούς 2 πολιτισμούς καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι ο ένας υπερτερεί του άλλου. Όταν π.χ. αποδείξεις ότι η επιρροή του ενός φτάνει μέχρι τις μέρες μας ενώ του άλλου εξαφανίστηκε χωρίς να συντρέχει φυσική ή άλλη καταστροφή. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ δεν είναι να πεις ότι το θέατρο, η πολιτική, η βουλή, η δημοκρατία, οι αρχές διοίκησης της πόλης, οι αρχές που διέπουν τις ανθρώπινες σχέσεις προέρχονται από την Ελλάδα και όχι από αλλού. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι να υποστηρίξεις ότι εξ ορισμού ο Χριστιανός είναι καλύτερος άνθρωπος από τον Μουσουλμάνο. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ δεν υπάρχει όταν υποστηρίζεις ότι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους και ότι η σύγκρουση των κοσμοθεωριών στις οποίες πιστεύουν, πολύ συχνά προκαλούν ανυπέρβλητα εμπόδια στο στερέωμα μιας κανονικής ανθρώπινης σχέσης. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι κάθε τι που δέχεσαι αξιωματικά και που αποβαίνει εις όφελος ενός ανθρώπου έναντι κάποιου άλλου. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι να δέχεσαι ότι υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι άνθρωποι. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ δεν είναι να αποδείξεις ότι υπάρχει ανώτερος και κατώτερος τρόπος σκέψης. Πώς να το κάνουμε; ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι να ισχυρίζεσαι ότι επειδή με την βούρτσα μπορείς να βάψεις το ταβάνι τότε η πούτσα πρέπει να καεί στην πυρά. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι να ισχυρίζεσαι ότι επειδή μόνο με την πούτσα μπορείς να κάνεις παιδιά τότε η βούρτσα πρέπει να πεταχτεί στα σκυλιά. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ δεν είναι να ισχυριστείς ότι κάθε πράγμα, είναι τόσο χρήσιμο όσο το έργο που επιτελεί άρα κάποιο από τα δύο είναι πολύτιμο.
Γράφουν κάποια κωλόπαιδα στους τοίχους: “ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ Η ΓΗ”. Αν είχαν μάθει πέντε γράμματα σε ένα ταπεινό δημόσιο σχολείο με φιλότιμους δασκάλους, ίσως και να το μπέρδευαν με τα λόγια του Περικλή: “ΑΝΔΡΩΝ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΠΑΣΑ ΓΗ ΤΑΦΟΣ”. Επειδή όμως είτε είναι αγράμματοι είτε καταξοδεύτηκαν σε κάποιο ιδιωτικό κυνοτροφείο, είναι προφανές ότι και αυτοί έχουν μπερδέψει την πούτσα με την βούρτσα. Τι θα πει άραγε “ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ Η ΓΗ”;
Είστε μαλάκες. Είστε μαλάκες διότι το μοναδικό πράγμα που - στην κυριολεξία - όπου και να το αφήσεις, σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου και σε οποιαδήποτε εποχή του χρόνου, και το οποίο θα αφομοιωθεί πλήρως είναι το σκατό. Μόνο το σκατό μπορείς να το πετάξεις όπου να ‘ναι και να αφομοιωθεί εντελώς. Απλώς, στην περίπτωσή, η μάνα σας έχεσε στο μαιευτήριο. Μόνο τότε βρίσκει εφαρμογή αυτό που γράφετε στους τοίχους. Και στο κάτω κάτω, αφού δεν οριοθετείστε από σύνορα, γιατί δεν πετάγεστε μέχρι την Τουρκία ή το Ισραήλ και να λαλήσετε “ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ Η ΑΡΜΕΝΙΑ, ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ, Η ΣΥΡΙΑ, Η ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΗ”; Γιατί προφανώς εκεί θα σας πετάξουν το κωλάντερο έξω όπως έκαναν στον άλλο ευγενή που είχε τέτοιες ανησυχίες, τον σερ τρύπιο-Λώρενς.
ReplyDeleteΒγαίνουν οι άλλοι οι μαλάκες και συγκρίνουν τους λαθραίους της Ελλάδας με τους Έλληνες μετανάστες της Αμερικής, της Αυστραλίας και της Γερμανίας. Και μερικοί, ακόμα πιο μαλάκες, συγκρίνουν τους λαθραίους με τους Έλληνες που ήρθαν από την Μικρά Ασία το 1922. Και αυτοί, όπως και οι προηγούμενοι, μπερδέψαν την πούτσα με την βούρτσα. Ποια είναι επιτέλους εκείνη η ομοιότητα των λαθραίων με τους Έλληνες που σκορπίστηκαν στα πέρατα της γης; Εκείνη την εποχή, με την βιομηχανία να παράγει ανελλιπώς, ήταν επιβεβλημένη η χρησιμοποίηση επιπλέον εργατικού δυναμικού – όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά από πολλές χώρες. Αφετέρου οι Έλληνες μετανάστες αμέσως πριν εισέλθουν στην χώρα και στην παραγωγική διαδικασία, περνούσαν από ενδελεχείς ιατρικές εξετάσεις και από ένα πλήθος σημαντικών – ταπεινωτικών καμιά φορά – ελέγχων ώσπου στο τέλος γινόταν πλήρης καταγραφή στοιχείων. Τι σχέση έχει εκείνο το καθεστώς με το μπουρδέλο που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα; Υπάρχει κρατικός αξιωματούχος που να γνωρίζει επακριβώς το πλήθος των μεταναστών, υπάρχει έστω ένας καριόλης δημόσιος υπάλληλος που είναι εις θέσιν να συντάξει και να υπογράψει μια έκθεση στην οποία να αναφέρεται ο ακριβής αριθμός των μεταναστών, ο τόπος διαμονής και τα στοιχεία του εργοδότη τους; Υπάρχει ρε γαμώ το σπίτι σας ή δεν υπάρχει;
Γράφουν κάποιοι άλλοι μαλάκες ότι η είσοδος των μεταναστών βοήθησε την ελληνική οικονομία. ΠΩΣ; Μπορεί ένας από εσάς να προσδιορίσει με ακρίβεια ποιο ήταν το θετικό οικονομικό επακόλουθο; Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να ισχυρίζεσαι ότι απαχολούνται στα ελληνικά χωράφια και ότι χωρίς αυτούς το ΙΚΑ θα είχε καταρρεύσει. Δηλαδή πριν τους μετανάστες τι γινόταν; Δεν βοσκούσαν τα γίδια ή δεν είχαμε λεμόνια; Δεν είχε λεμόνια στα μανάβικα ή μήπως λόγω των φτηνών εργατικών φθηνύναν τα λεμόνια; Ίσα ίσα που - και πανάκριβα είναι τα λεμόνια και έρχονται από την Αργεντινή. Αντί να κρεμάσουμε στις πλατείες αυτούς που κατέφαγαν τα αποθεματικά των ταμείων, πασχίζετε να μας πείσετε ότι η ένταξη των μεταναστών στο ΙΚΑ ίσως να φανεί σωτήρια. Παπάρια! Και τί είναι το ΙΚΑ; Κανά καφενείο; Όποιος θέλει μπαίνει και αφήνει και την πόρτα ανοιχτή για να μπει και ο επόμενος; Από τη μια μέρα στην άλλη φτιάχθηκε το ΙΚΑ; Το ΙΚΑ φτιάχτηκε με θυσίες και ιδρώτα των παππούδων μας, των πατεράδων μας και ημών των ιδίων. Γαμώ τα πτυχία σας και γαμώ τα οικονομικά που σπουδάσατε.
Τι θα πει άραγε Μη Κυβερνητική Οργάνωση; Προφανώς μια οργάνωση αυτοδιοίκητη, αυτοσυντήρητη, αυτοτελής και αυτάρκης. Ε μα πώς στο διάολο είναι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις αφού όλες λαμβάνουν κονδύλια από τα υπουργεία; Πάλι κάποιοι μπέρδεψαν την πούτσα με την βούρτσα. Υπάρχει ιδιωτικός υπάλληλος που να εισπράττει μισθό από το δημόσιο; ΟΧΙ. Καλύτερα να μετονομαστείτε σε Κυβερνητικές Οργανώσεις ή σε Κυβερνητικούς Οχετούς ή σε Κυβερνητικές Οδαλίσκες ή σε Κυβερνητικούς Ολετήρες. Άει στο διάολο φασιστόμουτρα, με κρατικά χρήματα πουλάτε ευαισθησίες.
Γράφει ο άλλος ο καραγκιόζης στην Καθημερινή, ο αποτυχημένος οδοντίατρος, γράφει λοιπόν αυτός ο τενεκές ο ξεγάνωτος – ούτε λίγο ούτε πολύ – ότι ο Παλαμάς είναι τουρκοβούλγαρος. Ρε ξεφτιλισμένε, αφού την έγραψες που την έγραψες την μαλακία σου, γιατί δεν γράφεις πώς τελειώνει το ποίημα;
Στ’ όνομα εγώ θα ομώνω ενός Σουλτάνου,
ReplyDeleteκαι θα κρατώ ενός Τσάρου το τσεκούρι.
Όσο να βγει απ’ τη γη κανείς Μανιάκης,
κανείς Σκεντέρμπεης απ’ το μνημούρι,
κι απ’ το χαμό κανένας Καραϊσκάκης.
Έννοια σου ωρέ Μπουκάλα, και ο Μανιάκης εδώ είναι, και ο Σκεντέρμπεης ξύπνησε και ο Καραϊσκάκης την βρίσκει τη στράτα του. ‘Ωρα είναι τώρα να πεταχτεί καμιά Θάλεια και να μας πει ότι ο Σκεντέρμπεης είναι αλβανός.
Και δε μας λες ρε Μπουκάλα, επί τη ευκαιρία:
Έχεις γράψει ένα πόνημα με τίτλο: “ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ – ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ”
Παραβλέποντας το γεγονός ότι όποιος δεν μπορεί να γράψει αυτομάτως γίνεται κριτικός, όποιος δεν μπορεί να ζωγραφίσει γίνεται κριτικός τέχνης και όποιος δεν μπορεί να οινοποιήσει επιδίδεται στην οινοκριτική, να σε ρωτήσω κάτι;
Γιατί επέλεξες να ασχοληθείς με την Ελληνική τέχνη του Λόγου και όχι – ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ – με την Πακιστανική, την Αφγανή, τη Νιγηριανή, τη Σομαλική, την Αλβανική κ.ο.κ.; Μήπως είσαι φασίστας; Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν λογοτεχνία; Δεν έχουν ποίηση; Καλά αυτοί μαλάκες είναι; Δεν έχουν Όμηρο; Δεν έχουν Σοφοκλή; Έστω ένα Καζαντζάκη; Του πούστη.. ένα Σικελιανό δεν έχουν; Στο κάτω κάτω ας έγραφες μια κριτική περί της υψηλής αίσθησης του καθήκοντος, περί της αυταπάρνησης, περί της φιλίας και των ιδανικών που απορρέουν από αυτήν, περί όλων αυτών που συνθέτουν έναν ευγενικό πολιτισμό όπως αυτός εξυμνείται στην Παλαιά Διαθήκη. Μα τι διάολο; Ούτε οι Ιουδαίοι έχουν τέτοια παραδείγματα; Ολόκληρη Κνωσσό έχτισαν και δεν υπάρχει μια αρχιτεκτονική μελέτη στα Εβραϊκά; Δεν έχεις ακούσει περί της εβραϊκής τέχνης του λόγου; Δεν έχεις δίκιο. Ξέρεις πόσο γλαφυρά και αριστοτεχνικά είναι δοσμένες οι κατάρες στην Παλαιά Διαθήκη;
Ας ρωτήσω και κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε ότι το πόνημά σου – και όλα τα υπόλοιπα βιβλία σου – από αύριο κυκλοφορούν ελεύθερα στο ίντερνετ. Ποια στάση θα κρατήσεις; Θα κάνεις μηνύσεις για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων και για διαφυγόντα κέρδη; Ω! μικρέ μου Παντελή… Μην είσαι τόσο σκληρός… Γιατί δεν σέβεσαι το ανθρώπινο δικαίωμα όλων των ανθρωπων στην μόρφωση; Έχει και φτωχούς ανθρώπους. Τι σε ενοχλεί αν όλοι αυτοί επιλέξουν να μορφωθούν δωρεάν; Ανθρώπινο δικαίωμα δεν είναι και αυτό; Από τα θεμελιώδη μάλιστα. Ξέρεις τι θα κάνεις πονηρέ; Θα ζητήσεις την προστασία του νόμου ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΚΩΘΩΝΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΣΑΣ. Όταν απειλείται το συμφέρον σας και θίγεται ο εαυτούλης σας, τότε μπορείτε ΜΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ να διακρίνετε τι είναι σωστό και τι λάθος, τι είναι νόμιμο και τι παράνομο. Όπως βλέπεις Παντελή τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπορούμε να τα βάζουμε στη ζυγαριά κατά πώς μας συμφέρει.
ΤΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ, ΤΙ ΛΑΘΡΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΤΙ ΛΑΘΡΟΠΑΤΡΙΔΑΣ. Κάποιοι επιλέγουν να κατοικήσουν στην χώρα μου χωρίς καμιά υποχρέωση και χωρίς κανένα οικονομικό όφελος για εμένα και τους συμπολίτες μου και κάποιοι επιλέγουν να διαβάσουν τα βιβλία σου χωρίς καμιά υποχρέωση και με κανένα οικονομικό όφελος για σένα ή τον εκδοτικό οίκο. ΧΡΗΜΑΤΑ είναι και τα μεν ΧΡΗΜΑΤΑ είναι και τα δε. Τα δικά σας ευρώ είναι πιο στρόγγυλα και τα δικά μας έχουν γωνίες; Όπως ακριβώς θίγεσαι εσύ από την οικονομική αταξία έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ θίγομαι εγώ και οι συμπολίτες μου από την μείωση της συλλογικής μας περιουσίας όπως αυτή μοιράζεται εξίσου σε όλους τους Έλληνες .
Είναι ή δεν είναι το ίδιο; Πρέπει να αποφασίσεις. Βέβαια, ίσως να είναι λίγο δύσκολο να αποφασίσεις διότι μάλλον και εσύ μπέρδεψες την πούτσα με την βούρτσα.
Και για να τελειώνει κάποτε αυτό το παραμύθι.
ReplyDeleteΕίστε κομπλεξικοί διότι έχετε απόλυτη συναίσθηση της ασημαντότητάς σας. Τον καιρό που δίδασκαν και μαγαλουργούσαν ο Καβάφης και ο Παλαμάς, ο Κάλβος και ο Παπαδιαμάντης, ο Καζαντζάκης και ο Βάρναλης, ο Σεφέρης, ο Σικελιανός και τόσοι άλλοι ογκόλιθοι της λογοτεχνίας και της ποίησης, ούτε το μελάνι για να βρέξουν την πένα τους δεν θα σας εμπιστεύονταν. Είστε τόσο ασήμαντοι, τόσο - μα τόσο - ελάχιστοι, τόσο αφόρητα μικροί, τόσο μικροσκοπικοί που αν σας χέσει η μύγα θα πνιγείτε στο σκατό. Αλλά τι να περιμένει κανείς; Τι να περιμένει κανείς όταν ο διανοητικά ανάπηρος που παριστάνει τον πρωθυπουργό της χώρας μπερδεύει το πηλίκο με το πηλήκιο και δεν αντιδρά κανείς εκτός από τον Γιανναρά; Όταν στην θέση του πρωθυπουργού βρίσκεται ένας διανοητικά ανεπαρκής και εγκεφαλικά αφανισμένος, τι μπορεί να περιμένει κανείς από τους υποτελείς του; Και μην προστρέξουν οι βιαστικοί να με απειλήσουν με μηνύσεις διότι ο Γιανναράς τον αποκάλεσε ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΟ. Θαρρώ ότι είναι μεγαλύτερη προσβολή αυτή.
Όλα αυτά τα κάνετε διότι βρίσκετε και τα κάνετε. Σε ένα δάσος με γερόκορμα πεύκα, με λυγερά κυπαρίσσια και αειθαλείς βελανιδιές, στο χώμα ενός τέτοιου δάσους δεν υπάρχει χώρος ούτε για αγκάθια, ούτε για τσουκνίδες ούτε για βάτα. Σε ένα τέτοιο δάσος τραγουδάει ό άνεμος που ξεκινάει από το Αιγαίο και τις ακρογιαλιές του Ομήρου, χαϊδεύει τα χρυσά σύννεφα του Δία, κατεβαίνει στον κάμπο των Μυρμιδόνων και πάλι λοξοδρομεί ανεβαίνοντας στην κορφή των Θεών και από εκεί πάνω φυσάει σε όλη την Ελλάδα. Φυσάει από τη γη του Πύρρου μέχρι τον Μίνωα και από την Σπάρτη μέχρι την Μακεδονία του Αλέξανδρου και τα Άβδηρα του Δημόκριτου. Φυσάει και θα σας πάρει και θα σας σηκώσει.
Χάθηκε το δάσος και βάλτωσε ο τόπος. Χάθηκαν τα κυπαρίσσια και φουντώσαν τα καλάμια. Χάθηκε η ευθύτητα και άνθισε η ευλυγισία. Πέθαναν οι ποιητές μας και ξεπετάχτηκαν οι κριτικοί. Φτηνοί άνθρωποι, φτηνά γραψίματα. Πεθάναν οι φιάλες και μείνανε οι φελλοί. Χάθηκαν τα μπουκάλια με το ακριβό κρασί και μείναμε Μπουκάλα.
Ρε σύρτε και γαμηθείτε μην το κάνει κανείς άλλος για σας.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ : ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ AT 1/18/2010 01:47:00 Π.Μ.
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ;